Tips önskas!

Idag har det shoppats, fast bara 29 kronor för egen del. Det är ju rea på IKEA och hade jag haft mer tid så hade jag gärna kollat på allt billigt. Men det blev en dörrmatta till balkongen så man inte drar in en massa skit och sedan en badrumsmatta. En liten och fräsch sak som med säkerhet kommer kännas skitig inom kort eftersom jag var dum nog att köpa en vit. Egentligen var jag där för att fixa saker till jobbet. Vi ska ju snart iväg på festivalläger och då ska vi ha ett eget tält med bra sittplatser så det blev MASSOR med härliga kuddar och några filtar. Nu är det bara tältet och allt annat kvar =)

Tog mig lite tid idag och animerade en bild på datorn. Önskar mig verkligen, fortfarande, ett ritbord till datorn. Behöver inte alls vara ett stort men det vore ganska härlig. Måste också lära mig fler ritprogram. Är lite svartis på Bea som är så duktig på GIMP. Varför fixar jag inte det… Helst av allt skulle jag såklart vilja lära mig Photoshop men det kostar mycket att både köpa och gå kurser i. Får bli något när jag blir rik.

Om någon har tips till hur man får en mysig stämning på balkongen får gärna komma med dem! Vi har en STOR balkong så det finns utrymme att göra flera olika saker. Gärna tips på enkla saker att hålla vid liv på en balkong. Jag har söderläge så det är sol mitt på eftermiddagen och värmen hänger kvar på kvällen när solen gått bakom knuten.

Nej, nu är det dags att dra till sängs tror jag… mysa vidare där. Ska försöka få till lite bilder här snart!

My mirror’s truth


Kommentarer
Postat av: Ms Moonlight

Äsch, inte behöver du vara svartis, allt handlar om lager. Så fort du gör något nytt med din bild - gör det i ett nytt lager :)



Du sökte tips till balkongen. Jag följer en tjejs blogg (http://matildasalmen.blogg.se/). Hennes balkong är supermysig! Hängmatta ^^ Kolla in den!

KRAM

2010-07-02 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0