Sista veckan innan semestern...

Idag börjar sista veckan innan semestern. Det känns hektiskt men ändå ganska bra. På onsdag bär det iväg till Arvika och jag tror det kommer bli bra.

Igår hade vi en helt underbar dag tillsammans med Elmer. Vi tittade på djuren och myste. Dock gjorde värmen att han blev lite kinkig. Det är ju inte lätt att sova i värmen. Men allt gick bra och han fann tröst i sin morbror och moster och det kändes bra. Det betyder att han känner sig trygg med oss.

Jag tyckte det var ganska skönt med åska och regn igår. Men det laddade inte ur tillräckligt för att den tryckande känslan skulle försvinna. Idag är det återigen strålande solsken och jag måste i stort sätt befinna mig inom hus. Det är verkligen sååå roligt… Dock är det svalare inomhus och det är en fördel i denna tryckande värmen. Men ett bad hade verkligen inte suttit fel. Kanske får vi ta och stanna till vid stranden på vägen hem från jobbet! Får se vad sambon säger om det!

Dags att fortsätta jobba lite mer effektivt!

My mirror’s truth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0