Regningt värre

Trodde jag skulle flyta bort idag... När jag kom hem var det bara att hänga upp kläderna och fort se om sakerna vi köpt fortfarande var torra.

Idag blev det alltså lite shopping och en trevlig stund på ett nytt matställe (nytt för oss alltså). Sambon köpte nya skor och jag köpte mig ett par ursnygga gummistövlar. Passar verkligen detta vädret. Dessutom blev det lite böcker. Bl a kom jag hem med ett illustrerat kattlexikon med massa bra information. Tänkte att det kunde  vara bra om vi nu blir akuthem. Dessutom bestämde jag mig för att köpa mig en bok om sådana där små virkade figurer =) Får se om jag förstår mig på det där =)

Nu dags att se på näst sista avsnittet för säsongen av Fringe.

My mirror's truth


Kommentarer
Postat av: Bea

Åh, den där boken med virkade figurer får du gärna recensera sen! Jag är också sugen på att virka små söta djur och grejer ^^ Men bara om det är bra instruktioner med :)

2010-07-30 @ 00:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0