Morgonkoppen till arbetsmailen

Jag diggar verkligen mitt jobb. Det är inte alla som kan ta med sig jobbet hem på ett bekvämt sätt och därför kunna sitta med morgonkoppen te samtidigt som man svarar på lite jobbmail och uppdaterar sig om vad för roligt rörelsen gjort i Almedalen. Jag anser detta vara en mycket lyxig tillvaro. Hade bara vädret varit aningens bättre hade jag mer än gärna suttit ut på balkongen med min morgonkopp och arbetsmailen.

Igår fick jag mycket gjort inför Arvika. Detta gör att allt är lite segare idag. Jag hoppas att jag får en leverans av godis och kondomer men är inte säker på att de kommer fram idag... Sen är det bara tältet och "golv" kvar. Till detta behövs en bil, dvs något jag inte har. Ett problem som måste lösas men som inte är helt olösbart.

I eftermiddag bär det av mot Ransberg. Har aldrig varit där och trodde inte att jag vid första besöket skulle ligga över i en husvagn omringade av ca 400 andra campar. Lite spännande är det =)

Oh, nu kom lönespecen. Väldigt tidigt i månaden men det beror väl på att det är semestertider även bland lönetanterna! Nu har också min första semester registerats och det känns overkligt. Få betalt för att vara ledig, hur bra är inte det =)

Ne, nu är det dags att fortsätta göra lite nytta!

My mirror's truth

Kommentarer
Postat av: Elin F

Hoppas att alla Arvika-planer flyter på som de ska. Jag håller tummarna för er. Om jag har råd så kommer jag på Regina Spektors konsert så då kanske vi ses. Nu är jag i Gävle hos syster.

Kramar

2010-07-11 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0