Funderingar

Igår var det ofattbart varmt. Termometern visade 35 grader som varmast och då lyste inte solen på den. Idag är det lite svalare men istället otroligt fuktigt. Vi orkade absolut inget igår, nästan. Förrådet flyttades precis innan värmen slog till ordentligt, som tur var. Så nu är vi helt färdiga.

Det är inte långt kvar till festival och sedan semester. Kan inte riktigt förstå det men det ska bli kul. Både med festival med jobbet och att för första gången få betald semester. Dock vet jag inte riktigt hur jag ska orka med semester nere i Simirishamn då vi åker direkt efter festivalhemkomsten. Jag har en känsla av att vi kommer vara helt slut.

Testade kontoret idag... kände mig dock inte helt inspirerad men jag trivs att kunna breda ut mig ordentligt utan oro över att störa med alla mina pennor =) Ni skulle se hur det ser ut... Städa mitt i konsten funkar ju inte =P

My mirror's truth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0