1 år och 8 dagar sen...

... Simba gick bort. Därför kändes det som det var dags att slänga hennes grejer. Vi hade ganska mycket mat och annat kvar som vi bara låtit flytta med. Det kändes vemodigt att göra det men det var verkligen dags. Dessutom får vi ju nya fosterdjur till veckan. Därför tog vi en tur till IKEA där vi skaffade en sovplats och matskålar till de nya. Så har vi alltid det. Så behöver vi bara låna kattlåda, transportbur och få mat. Det ska bli så spännande detta. Säkert kommer det bli tufft att se dem få nya hem men ändå så vet man att man gör något viktigt och betydesefullt!

Förutom grejer till fosterkissarna så köpte jag mig lite IKEA-verktyg =) Det blev nästan lite som julafton då. Jag erkänner att jag är lite konstig som tycker det är kul med verktyg men då vet jag att jag inte behöver be så mycket om hjälp när jag ska fixa med saker här hemma. Sådant gillar jag =)

Ne, nu ska jag nog se Family Guy-maratonet på kanal 6 =)

My mirror's truth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0