Så länge sen...

Det var länge sedan jag fick något skrivet här. Jobbet tar i stort sätt all min tid och den tid jag får över läggs på mina andra åtaganden. Jag trivs med mitt jobb men ibland är det svårt att planera sin tid ordentligt.

Nu har i alla fall jag och sambon bokat in en minisemester till huvudstaden. Det känns skönt och lyxigt på samma gång. Dock är det egentligen bara hotellet som kostar då jag fått ett värdebevis av SJ från en försenad avgång. Jag hoppas vi får riktigt trevligt. Längtar så till hotellfrukosten =)

Snart är det jul och vi har inte köpt en enda julklapp. I och för sig ska vi inte heller köpa så många i år. Endast till de små i familjen vilket gör handlingen lite lättare.

Just nu har vi huset fullt av gäster, eller rättare sagt. Våra jourhemskatter bor fortfarande kvar och vi ska under julhelgen vara hamstervakt åt lilla Busan. Är ganska trevligt att inte bara behöva ha tvn som sällskap när sambon är på lektion. Får nog bli lite julhandling i eftermiddag.

Ska försöka uppdatera mer men tyvär prioriteras inte denna blogg!

My mirror's truth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0