Händelsefull dag

Idag har jag varit nere på torget och hört partiet inviga valstugan. Nu är det dags för sista spurten innan vi alla ska gå och rösta. jag har också sätt till att gå med i partiets kvinnogrupp här i länet! Känns riktigt spännande och jag hoppas kunna lära mig mycket av dem! Ska träffa gänget redan på måndag!

Vi har också haft lite kaos idag. Vår akutkatt på 13 veckor lyckades hamna i en närkamp med en geting vilket resulterade i ett svullet öga. Men nu, ett par timmar senare, är svullnaden nästan helt borta. Tänk att djur kan repa sig själv så fort. Trodde ett tag att det skulle bli en tur till djurakuten men som sagt gick allt bra!

Imorgon blir det barnvakteri =) Älskade Elmer ska umgås med morbror och moster hela förmiddagen medan föräldrarna fixar med hemmet!

Nu dags för kattmys innan natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0