Fy f*n för migrän

Allt sedan jag krockade förra året så har min nacke värkt i omgångar vid olika aktiviteter. Den senaste tiden har också mina migränamfall ökat i antal. Skillnade nu är att de känns som hundra gånger värre än vad det brukar vara. Jag blir oftast sängliggande och illamående. I går blev det ett sådant anfall. Det slutade med att jag var tvungen att spy, första gången jag gjort det pga migrän sen jag var liten. Fy f*n säger jag bara... tur att jag beställt tid hos läkaren för nacken för jag är nästan helt hundra på att den har stor skuld till dessa kraftiga anfall. Anfallen gör så jag inte kan jobba. I går fick jag gå hem från jobbet efter ca 6 timmars jobb... då hade jag 8 timmar kvar på arbetsdagen...

Känner av det idag med. Framför allt nacken... Stel som bara den och det känns enda ner i ryggen. Hoppas det går över tills imorgon annars blir det tufft att sköta mitt jobb!

My mirror's truth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0